Killer Mud Strona Główna Killer Mud
Oficjalne forum naszego Killer Mud'a

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zanim rozpoczniemy reklamę
Autor Wiadomość
Gorst 
KILLER MUD :: Lord



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 134
Wysłany: 2013-08-01, 16:15   Zanim rozpoczniemy reklamę

Co należałoby zmienić/skończyć zanim rozpoczniemy reklamę naszego Muda?


Mamy do zrobienia parę rzeczy, zanim poważnie ruszymy do przodu.

Priorytetem zdaje się być WWW oraz bezawaryjność gry.


Na pewno jest także parę rzeczy, które mogły nam umknąć z naszej listy rzeczy do zrobienia. Czekam na pomysły.
_________________
Jabber: gorst.killer.mud@gmail.com
https://www.facebook.com/killer.mud

KILLER.MUD.PL:4000
 
     
allandor
Kombatant


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 133
Wysłany: 2013-08-02, 08:12   

Ja bym dorzucil spis ksiag. To duze ulatwienie dla potencjalnych nowych graczy.
 
 
     
ruin 
KILLER MUD :: Builder
Sluga mroku


Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 40
Wysłany: 2013-08-02, 09:45   

odwrocenie nauki plusow przy skillach
 
 
     
Shiran 
Wyga



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 94
Wysłany: 2013-08-02, 13:08   

zwój/czar poznania na 31
 
     
Lezzer 
Adept


Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 13
Wysłany: 2013-08-02, 16:26   

Wielu nowych graczy (jeśli tacy będą :D) nie będzie zainteresowana pk. Pamiętam kiedyś pomysł Karlama dot. wyłączania i włączania trybu PK.
Planujecie coś takiego zrobić?
Ja oczywiście jestem za PK i nic mi do tego ale znając ludzi grających w teraźniejsze gierki - nie lubią tracić wszystkiego w parę sekund :D
 
     
allandor
Kombatant


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 133
Wysłany: 2013-08-02, 17:25   

to maja problem to jest mud full pk...
 
 
     
Gorst 
KILLER MUD :: Lord



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 134
Wysłany: 2013-08-02, 23:51   

Nowych graczy będzie dużo - będzie wysyp 1-poziomowców - zostaną najlepsi. ;]

Zwój poznania będzie, jeszcze zrobimy ankietę czy od 25 czy od 31, dodatkowo będzie w lekko zmienionej formie. Na pewno będzie nagrodą za LQ i będzie baaardzo rzadko wypadał z większych bossów. Dostępność w sklepie do przemyślenia, jeśli w ogóle to nie mniej niż 500 mithrila za jeden (lub więcej, 1000?).

Nauka skilli zostaje po staremu, docelowo wejdzie wersja "nowa", ale na pewno nie na takiej zasadzie jak na mudzie klerykowym, bo to śmiech na sali (wyprawy do nauczycieli niepotrzebne, czasem w ogóle kasa niepotrzebna).

Co do PK/NPK - nasz Mud będzie zawsze full PK - nie pójdziemy w stronę WoWa czy innych nowych pseudo-RPG, które są po prostu banalnie proste. Killer zawsze był trudną grą i na pewno nie będziemy go ułatwiać tak jak na drugim serwerze. Zostaną najwytrwalsi. ;]
_________________
Jabber: gorst.killer.mud@gmail.com
https://www.facebook.com/killer.mud

KILLER.MUD.PL:4000
Ostatnio zmieniony przez Gorst 2013-08-02, 23:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
allandor
Kombatant


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 133
Wysłany: 2013-08-04, 19:15   

No i tak trzymac! full pk baby!

Ale spis ksiag i spelli naprawde by sie przydal.
 
 
     
arthar
Adept
Pradawny hierofant


Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 42
Wysłany: 2013-08-26, 11:57   

a jak dla mnie jest ok jak jest teraz, przydala by sie tylko chec pomocy poczatkujacym przez doswiadczonych graczy a to nie jest takie proste :)
 
     
regrin 
Kombatant
docent


Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 152
Wysłany: 2013-08-26, 21:23   

Chetnie pomoge nowym, tylko kto ze mna wytrzyma... ?
_________________
I can't feel, so I can't die !
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 11