Killer Mud Strona Główna Killer Mud
Oficjalne forum naszego Killer Mud'a

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Featy
Autor Wiadomość
regrin 
Kombatant
docent


Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 152
Wysłany: 2014-02-27, 22:02   Featy

Kod:
Nazwa:    Czarnoksiestwo
Typ:      feat

Zwieksza moc zaklec ofensywnych.

Dostepne dla: profesja czarujaca.




Nie wiem jak z reszta postaci czarujacych jednak ten feat nie zwiekszyl ani czasu ani sily czarow ofensywnych, mowa o czary przed featem jak i po maja taka sama moc.(zabieraja przeciwnikowi tyle samo hp
_________________
I can't feel, so I can't die !
 
 
     
Karlam 
KILLER MUD :: Lord


Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 90
Wysłany: 2014-03-04, 10:09   

Sprawdziłem w kodzie i zwiększa obrażenia czarów.
 
 
     
morro
Kombatant


Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 161
Wysłany: 2014-03-04, 16:43   

i co ze spelami ORB i DEcay?
 
     
regrin 
Kombatant
docent


Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 152
Wysłany: 2014-03-05, 21:02   

przed featem dawalem sobie bone, ktore dodawalo mi 21hp jak i po feacie dodaje tyle samo, wiec w jaki sposob wbicie 62m(feata) wzmocnilo ten czar ? Po feacie liczylem na choc +40hp iz bedzie dawac, jednak nie,
_________________
I can't feel, so I can't die !
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 11