Killer Mud Strona Główna Killer Mud
Oficjalne forum naszego Killer Mud'a

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Gorst
2014-04-08, 13:04
Komunikaty
Autor Wiadomość
Gauson 
Administrator forum


Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 41
Wysłany: 2013-07-23, 16:09   Komunikaty

W tym dziale zamieszczane będą komunikaty odnośnie zmian w obecnej wersji świata i wszelkich spraw dotyczących rozgrywki.
 
     
Gorst 
KILLER MUD :: Lord



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 134
Wysłany: 2013-07-28, 03:27   

1. Usunięto dzisiaj znaczną ilość błędów występujących w grze, wkrótce poprawiona wersja ruszy na 4000. Teoretycznie nie będzie szans by gra wysypała się bez powodu, dodatkowo możliwe, że nie będzie strzelać mini-błędami przy samym ładowaniu, ale tego i tak nikt nigdy nie widział, bo działało (lista była dość pokaźna).

2. Ruszyła budowa karnej kopalni i szkoły szamana. Dodatkowo powstaje także na boku mała kraina nastawiona na questy.

3. Szaman dostał 2 nowe umiejętności. Obecnie trwają prace nad kolejną i czarami, będą także dwa swoiste dla szamana featy.

4. Przemiana w nieumarłego zostanie wprowadzona po małym teście, będzie lekko zmieniona (na plus i na minus dla gracza - jeden z naszych koderów jest mocno związany z fizyką i stwierdził, że jego wewnętrzne postrzeganie świata nie pozwala na to by ktokolwiek mógł chodzić bez końca, mv będzie zwiększone lecz nie nieskończone)

5. Wkrótce czarodziej przebywający w arrasyjskiej Karczmie zakończy alkoholową walkę ze swoimi problemami i będzie potrzebował prawdziwej pomocy.

6. Szukamy miejsca do produkcji koszulek i innych tego typu rzeczy.

7. W przeciągu kilku najbliższych tygodni zatwierdzimy pierwszego patrona medialnego.

8. Docelowo szykujemy coś większego, ale o tym na razie nic nie powiem.

9. Pierwszego dnia na forum weszło ponad 60 osób, średni czas odwiedzin to około 30 minut (aktywnego przeglądania) mimo, że forum jest puste. Uważam to za obiecujący wynik.

10. Gdy uda się już wszystko przystosować do stanu pozwalającego na promocję - gwarantuję znaczny przypływ nowych graczy (budżet cały czas rośnie). Uderzamy w niszę, która wydaje się być zainteresowana.

11. Dzisiaj na muda wszedł kolejny typowy początkujący - zwróćcie czasem uwagę na to kogo mijacie.

12. Podłączone zostały nowe domeny do strony i muda - o tym też niedługo. ;]



Mamy mnóstwo roboty - jeśli ktokolwiek potrafi cokolwiek (ot napisać jeden marny opis do lokacji) to zapraszam do współpracy - tym bardziej, że na razie w muda grają prawie tylko i wyłącznie gracze znający muda. ;]
Ostatnio zmieniony przez Gorst 2013-07-28, 03:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gorst 
KILLER MUD :: Lord



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 134
Wysłany: 2013-07-30, 20:36   

Od dzisiaj można korzystać także z adresów:

killer-mud.net
killer-mud.pl


To się tyczy także samego muda: killer-mud.net/pl 4000 także zadziała. ;]

Zoptymalizowania działania nowych domen podjął się Webster znany z forum Linux Slackware Poland. <forum.slackware.pl>
Bardzo dziękujemy. ;]
_________________
Jabber: gorst.killer.mud@gmail.com
https://www.facebook.com/killer.mud

KILLER.MUD.PL:4000
 
     
Gorst 
KILLER MUD :: Lord



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 134
Wysłany: 2013-08-04, 00:35   

Dzisiaj dołączył do naszego grona RUIN, który będzie budował pierwszą krainkę z bossem dla Szamana.

Przypominam, że cały czas trwa LQ, można wiele wygrać!
Po więcej info zapraszam do działu LQ.
_________________
Jabber: gorst.killer.mud@gmail.com
https://www.facebook.com/killer.mud

KILLER.MUD.PL:4000
 
     
Gorst 
KILLER MUD :: Lord



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 134
Wysłany: 2013-08-08, 15:15   

Zapraszam do polubienia naszej strony na Facebooku, czasem będzie tam warto zajrzeć po jakieś promocje!

https://www.facebook.com/killer.mud
_________________
Jabber: gorst.killer.mud@gmail.com
https://www.facebook.com/killer.mud

KILLER.MUD.PL:4000
 
     
Gorst 
KILLER MUD :: Lord



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 134
Wysłany: 2013-08-26, 03:57   

Większy update zapowiadany jest na okolice 5-7 września.

Nikt jeszcze biednemu czarodziejowi z karczmy nie pomógł - ostatni z impów nadal pozostał niepokonany, lub raczej po prostu nieznaleziony.

Będzie się działo. Stay tuned!
_________________
Jabber: gorst.killer.mud@gmail.com
https://www.facebook.com/killer.mud

KILLER.MUD.PL:4000
 
     
Gorst 
KILLER MUD :: Lord



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 134
Wysłany: 2013-09-08, 05:41   

Wprowadzono:

1. Poprawki w poisonie (wstępne, na plus dla graczy)
2. Uregulowano randomowe przedmioty (balans).
3. Niektóre questy powinny działać lepiej.
4. Program "C&BB" - Cheat & Bug Bounty.
5. Dodano kilka artefaktów i randomów nieograniczonych liczbą.
6. Poprawiono porcję błędów.
7. Karabela z piratów została znacznie ulepszona, kapitan przestał być nagi.
8. Loot i exp ze złotego smoka działa poprawnie.
9. Wampirzy patriarcha: podwojono szansę na sword+2.

Topór Regrina został sprawdzony:
Średnia 9+2 i randomowe damy na demony +100, i inne bugujące przelicznik i zamieniające każde uderzenie w 250 i więcej. Jest to pozostałość po czicie jednego z członków Zakonu Srebrnego Orła, nie został zgłoszony i był używany umyślnie, z pełną świadomością czynu.
Kasacja absolutnie podstawna i nie ma możliwości jej cofnięcia.

Każdy czit wyjdzie na jaw, to tylko kwestia czasu ile zdążysz się pobawić. Mam nadzieję, że nie będzie wielu takich sytuacji.
Rozważniej jest zgłosić, naprawdę - tym bardziej, że dalej budujemy podstawkę pod produkt zdatny do reklamy. Wszyscy jesteście mile widziani. ;]
_________________
Jabber: gorst.killer.mud@gmail.com
https://www.facebook.com/killer.mud

KILLER.MUD.PL:4000
 
     
Gorst 
KILLER MUD :: Lord



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 134
Wysłany: 2013-09-17, 00:52   

1. Powstał nowy Klan - gratulujemy!
2. Poprawiono Złotego Smoka - włączono jego proga "fight".
3. Zielony smok Syrvern stał się potężniejszy ze względu na nowe umiejętności! Będzie wymagał większych niż zwykle przygotowań!
4. Dodano smokom więcej pieniędzy.
_________________
Jabber: gorst.killer.mud@gmail.com
https://www.facebook.com/killer.mud

KILLER.MUD.PL:4000
 
     
Gorst 
KILLER MUD :: Lord



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 134
Wysłany: 2013-09-19, 03:31   

1. Forum zyskało nowe zabezpieczenie przed spamem.
2. Lodowy demon dostał nową umiejętność. ;]
_________________
Jabber: gorst.killer.mud@gmail.com
https://www.facebook.com/killer.mud

KILLER.MUD.PL:4000
 
     
Nect 
Kombatant


Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 130
Wysłany: 2013-09-23, 18:43   

Przy odnotowaniu multi, poza specjalnymi przypadkami, obie postacie powinny zostać skasowane. Wedle uznania Nieśmiertelny może to zrobić w danej chwili, po naradzie, w przeciągu kilku dni lub nawet po miesiącu. Kara może być zmniejszona, ale musi być dotkliwa, a taka możliwość dotyczy multi bez dużego wpływu na korzyść gracza.

Po wezwaniu do pokoju należy niezwłocznie pokazać, że jest się przy komputerze. Osoby, które tam trafiają są wcześniej sprawdzane przez Lorda lub automat ("poszedłem do toalety" nie zadziała, nieobecność i triggery były wcześniej i trwały jakiś czas).
Nie można się przelogowywać na inną postać, będąc wezwanym do pokoju - to chyba jasne.


Potraktujcie to na powaznie, zeby nie bylo placzu.

edit by: Gorst
Ostatnio zmieniony przez Gorst 2013-09-28, 02:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Gorst 
KILLER MUD :: Lord



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 134
Wysłany: 2013-09-28, 02:50   

1. Wprowadzono nowy system poisona:

Zepsuta żelazna racja nie spowoduje już zgonu, oślepienia, paraliżu czy innych przyjemności. :-D
Zatrute jedzenie nie zabezpiecza już przed innymi truciznami. Czas trwania poisona zależy od ilości zjedzonego jedzenia.
Można od dzisiaj zatruwać przeciwnika na dowolny sposób, stosując nawet kombinacje trucizn.

2. Zielone pierścienie nie są już obecnie dostępne, wszyscy ich posiadacze je stracili. Wszyscy poza osobą zgłaszającą buga.
_________________
Jabber: gorst.killer.mud@gmail.com
https://www.facebook.com/killer.mud

KILLER.MUD.PL:4000
 
     
Geril
KILLER MUD :: Regent


Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 1
Wysłany: 2013-09-29, 23:14   

Od dzisiaj Geril zostaje Regentem, będzie czuwał nad Waszymi postępkami. Strzeżcie się! ;]
 
     
Nect 
Kombatant


Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 130
Wysłany: 2013-10-12, 21:36   

Od dziś Karlam zostaje oficjalnie Lordem na naszym serwerze, gratuluje i życze samych sukcesów!
 
     
Karlam 
KILLER MUD :: Lord


Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 90
Wysłany: 2013-10-14, 10:24   

Zostały poprawione loadery następujących artefaktów:

katana Yukiakari
adamantytowy bicz 'Pocalunek Kata'
miecz Ares Dragon
blogoslawiona Pawez Wiary Herdyata

Od dziś można można starać się pozyskać owe artefakty.
Nie koniecznie na mobach, na których się kiedyś ładowały.
 
 
     
Gorst 
KILLER MUD :: Lord



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 134
Wysłany: 2013-10-14, 17:14   

Wprowadzono:

1. Poprawiona została kara za śmierć na featach.
2. Kosmetyczna zmiana poisona.
3. Kosmetyczno-klimatyczna zmiana scan.
_________________
Jabber: gorst.killer.mud@gmail.com
https://www.facebook.com/killer.mud

KILLER.MUD.PL:4000
Ostatnio zmieniony przez Gorst 2013-10-14, 17:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 13