Killer Mud Strona Główna Killer Mud
Oficjalne forum naszego Killer Mud'a

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[krainki]terytoria
Autor Wiadomość
allandor
Kombatant


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 133
Wysłany: 2013-09-13, 10:55   [krainki]terytoria

Chodzi w tym pomysle o to zeby nadac pewien prestiz klanom i zapewnic wiecej rozrywki i wiecej mozliwosci do walki miedzy klanami.

Tak sobie pomyslalem ze skoro mamy 3 glowne miasta (fort,arras,carralak) i pare mniejszych wiosek(east,drowy,elfy,oboz) mozna by bylo z nich zrobic tereny nalezace do klanow. Oczywiscie dany klan musialby zdobyc takie miasto(tu trzeba by wymyslec jak to zrobic zeby nie bylo za latwo) no i oczywista rzecz jezeli inny klan chcialby przejac teren naszego klanu powinien miec taka mozliwosc.

Myslalem ze zdobywanie terenu mogloby sie odbywac na zasadzie questa badz tez live questa jesli lordowie mieliby czas ale tez powinna byc alternatywna droga zdobycia miasta siła. Natomiast odbijanie miasta powinno sie odbywac droga wojny/bitwy miedzy klanami tu tez trzeba by ustalic w jakim czasie musi sie odbyc taka walka zeby nie oddalało to sie w czasie.

Rzecz jasna posiadanie terenow powinno dawac plusy oraz minusy dla klanu. Jezeli chodzi o plusy myslalem o tanszych naprawach mniejszym rencie ale za to klan musi sie opiekowac miastem i np zapewniac mu dostawy towarow zywnosci czy tez finansowac naprawy drog miejskich.

Musza tez byc limity powiedzmy ze klan ktory chce zdobyc arras musi byc duzym klanem i tu liczylaby sie ilosc czlonkow aktywnie grajacych.

Jesli taki pomysł podoba sie wam pomozcie mi go rozwinac a moze lordowie postanowia to zakodowac i wprowadzic w zycie.
 
 
     
Nect 
Kombatant


Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 130
Wysłany: 2013-09-13, 11:29   

To ja ci powiem wiecej:

Terrytoria - twoj pomysl
Najemnicy - na identycznej zasadzie jak w diablo 2, wykup, ubieranie i expienie go.
Wlosci - kopalnie, pola uprawne, statki i budynki, marza ze sklepow?
Prestiz - itemy pozwalajace na przywileje i przychylnosc mobow/bogow.
Transport - sterowce, powozy konne, opancerzone karoce...itd itd..

Jaki piekny bylby Killer ;)
 
     
Shiran 
Wyga



Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 94
Wysłany: 2013-09-13, 13:13   

Ja to widzę tak, aby przejąć miasto Arras które przykładowo kontroluje klan Strażnicy, agresor musi przebywać na jego terytorium siłą powiedzmy 5 graczy, wybić kilku gwarów co zaalarmuje okolicę i obrońców pojawi się dużo więcej (trzeba ich podpakować ale tak by nie mogli wsadzać do paki) Każdy klan ma lub powinien mieć boskiego opiekuna. W momencie ataku na prowincję, bóg zsyła do obrony jakieś legendarne stworzenia i klątwy na agresorów. Jeżeli i one nie przetrwają ataku prowincja staje się niczyja. Przez kilka godzin po rozwaleniu obstawy, dotychczasowy klan kontrolujący prowincję ma szansę zająć miasto. Jeżeli do tego nie dojdzie, agresor zajmuje teren. Powinna zostać stworzona mapa świata na której będzie widać kto jakie tereny kontroluje. Pamiętacie podbijanie terenów przez gangi w San andreas? fajnie było co:>
 
     
ruin 
KILLER MUD :: Builder
Sluga mroku


Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 40
Wysłany: 2013-09-13, 13:21   

no to by bylo piekne, ktos dal cyne ze z arras do carr cisnie carawana i przy krakenie juz czeka komitet powitalny :D
 
 
     
herhor
Adept


Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 17
Wysłany: 2013-09-17, 06:13   

Shiran popimo swej ułomności wykazał się bardzo wielką wiedzą i bardzo dobrym pomysłem jestem za tym by stworzyć taką mape która bedzie pokazywać jakie tereny zostały podbite przez STRAŻNIKÓW xD
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 12