Killer Mud Strona Główna Killer Mud
Oficjalne forum naszego Killer Mud'a

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Psycholog online
Autor Wiadomość
mariola
Zielony


Dołączył: 25 Sty 2018
Posty: 4
Wysłany: 2018-01-26, 00:09   Psycholog online

Ostatnimi czasy popadam w jakies dziwne stany lekowe .. nie mam ogolnie humoru na zrobienie niczego nowego i jestem ospala. Czy to moze byc zwiazane z jakas depresja ktora mnie spotkala? Wszystko zaczelo sie dziac kilka dni po tym jak przeprowadzilam sie na wlasna reke do nowego miasta .. zawsze sie tego balam i moze to jest przyczyna tego stanu rzeczy, jak myslicie? Nie chce szukac na forum konkretnych wskazowek bo to chyba mija sie z celem. Sprawe trzeba bedzie rozwiazac z pomoc psychologa .. pytanie jest takie, czy konsultacja online tego typu https://www.sensity.pl/of...ycholog-online/ bedzie w stanie mi zastapic spotkanie w cztety oczy? Pytam odnosnie skutecznosci dzialania takiej praktyki .. mile widziane opinie osob korzystajacych z takiego rozwiazania. Pozdrawiam
 
     
tomek bedn
Zielony


Dołączył: 13 Mar 2018
Posty: 1
Wysłany: 2018-03-13, 13:27   

Szkoda czasu na spotkania online. Naprawdę nie masz się czego obawiać. Sam bałem się samego spotkania, a co dopiero rozmowy. Okazuje się, że strach ma wielkie oczy. Psycholodzy to profesjonaliści wiedzą jak rozmowa ma przebiegać, żeby Ci pomóc, a zarazem nie stresować Cie. Ja jestem po kilku spotkaniach z psycholog Bukowska. Łatwiej rozmawia się z kobietami. Przemyśl jeszcze raz sprawę z tymi spotkaniami online
 
     
marko
Zielony


Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 4
Wysłany: 2018-03-18, 20:54   

A co to ma wspolnego z postem Marioli? Teraz bedziesz mogl do niej zagadac bez stresu? :roll:
 
     
maotem 
Zielony


Dołączył: 08 Sie 2018
Posty: 5
Wysłany: 2018-08-08, 16:00   

Hmm wydaje się być ciekawe : )
_________________
Profesjonalne usługi pogrzebowe zakład pogrzebowy Koszalin w tym trudnym dla rodziny dniu
 
     
aga2113
Adept


Dołączył: 28 Maj 2018
Posty: 24
Wysłany: 2018-10-15, 11:08   

Wydaje mi się, że lepiej i tak iść normalnie do lekarza. Jak dla mnie lekarz online to nie to samo co prawdziwa rozmowa.
_________________
formy do semifreddo
 
     
aga59 
Zielony


Dołączyła: 24 Paź 2018
Posty: 1
Wysłany: 2018-10-24, 11:59   

Parę razy korzystałam z tego typu sesji, ale nie przyniosło to efektów. Jednak chyba bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem lepiej wpływa na rozwiązanie swoich problemów.
_________________
Szkoła podstawowa Gdańsk
 
     
usta
Adept


Dołączył: 14 Paź 2018
Posty: 20
Wysłany: 2019-03-06, 08:37   

aga2113 napisał/a:
Wydaje mi się, że lepiej i tak iść normalnie do lekarza. Jak dla mnie lekarz online to nie to samo co prawdziwa rozmowa.


no to racja, ale ktos może się wstydzić, a przez ekran monitora jest ciut lżej...
Ja polecam Centrum Kontakt, robiła tam siostra dziecku Diagnoza aspergera Warszawa bardzo dobrzy fachowcy, z doświadczeniem i podejsciem do drugiego człowieka.
 
     
Sylwester54321
Zielony


Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 3
Wysłany: 2019-03-25, 15:21   

Pierwszy raz słyszę żeby było takie coś jak psycholog online.Dla mnie to jest naprawdę komos.
_________________
axe nation krakow
 
     
KarolKon
Adept


Dołączył: 28 Lip 2019
Posty: 17
Wysłany: 2019-08-26, 09:09   

Suplementacja witaminowa, stosować? Odpowiedź jest prosta TAK Witaminy są konieczne do własciwego funkcjonowania naszego organizmu. Ich brak często jest przyczyną stanów chorobowych i bardzo utrudnia życie Gdybym mógł polecić jeden produkt, który sam zażywam to sugerowałbym: witamina b3 na depresje Jest to dobry zestaw witaminowy, którego nie boję się polecać.
 
     
Aldo Raine
Adept


Dołączył: 27 Sie 2019
Posty: 14
Wysłany: 2019-09-10, 09:15   

Według mnie taki psycholog online nie są zbyt skuteczne i traktowałbym je raczej jako ostatnią formę pomocy. Psychoterapia indywidualna dorosłych sprawdza się najlepiej, gdy odbywa się w klasyczny sposób. Lepiej jest więc udać się do jakiegoś ośrodka, czy kliniki.
 
     
Mikolaj3323
Zielony


Dołączył: 13 Wrz 2019
Posty: 1
Wysłany: 2019-09-13, 09:47   

Ja do psychologa chodzę od bardzo dawna.Jakby nie psycholog to nie wiem co by ze mną było.
_________________
https://kancelariawonama.pl
 
     
stefan33334
Zielony


Dołączył: 25 Mar 2020
Posty: 3
Wysłany: 2020-03-25, 11:49   

Teraz chyba dużo osób korzysta z porad psychologa.Takie mamy właśnie życie w tym kraju.
___________________________________________________
materace dla hoteli producent
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,35 sekundy. Zapytań do SQL: 24