Killer Mud Strona Główna Killer Mud
Oficjalne forum naszego Killer Mud'a

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[KLANY] Wojny klanowe o terytoria i insygnia
Autor Wiadomość
Gorst 
KILLER MUD :: Lord



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 134
  Wysłany: 2013-11-07, 19:53   [KLANY] Wojny klanowe o terytoria i insygnia

Proponuję - wprowadzić możliwość prowadzenia aktywnych wojen o terytoria dla klanów (do przemyślenia sposób i korzyści za podbicie terytorium), oraz wojny o insygnia (w siedzibach klanowych domyślnie każdy klan miałby swoje insygnia, które klan przeciwników musiałby przejąć - ponownie korzyści i sposób do przemyślenia).

Do tego - nowy cennik klanowy, możliwość modyfikowania siedziby wg cennika - dodatkowe runy, strażnicy, wieże z łucznikami, magiczne alarmy informujące klanowiczów o ataku na siedzibę, trebusz (bo już kiedyś go zrobiłem) i inne - do przemyślenia.

Mile widziane opinie i dalsze pomysły.


Plusy:
1. Wzrost grywalności
2. Prawdziwa rywalizacja między klanami
3. Kolejny powód do zarywania nocek (np. nocny ataki na siedziby etc.)

Zapraszam do dyskusji.
_________________
Jabber: gorst.killer.mud@gmail.com
https://www.facebook.com/killer.mud

KILLER.MUD.PL:4000
 
     
Buntownk
Zielony


Dołączył: 08 Wrz 2013
Posty: 2
Wysłany: 2013-11-08, 11:32   

Pomysł fajny jak najbardziej ale trzeba sobie zadać pytanie czy ma to sens przy 3 klanach w tym 1 nie aktywnym ?. Jak w poprzednich erach na starym serwerze było po naście klanów ok ale tu?. Myślę, że szkoda zachodu z kodowaniem itp doputy dopuki nie będzie więcej klanów. Ja osobiście nie widzę konkurencji dla "STRAŻNIKÓW" chyba, że odpukać w puste nie malowane paru ludzi stworzy nowy klan to jakoś się to zbalansuje to to ma racje bytu ale na chwilę obecną nie widzę sensu zabawy choć podkreślam pomysł okej :]
 
     
Gauson 
Administrator forum


Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 41
Wysłany: 2013-11-08, 11:54   

Wychodząc z założenia, że nie ma sensu bo jest mało graczy na mudzie prawdopodobnie nigdy nie powstało by nic po za to co oferowały pierwsze krainy, wtedy też było mało graczy ;-)
 
     
allandor
Kombatant


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 138
Wysłany: 2014-07-05, 14:24   

Tak sobie przegladam forum i trafilem na ten pomysl. Ja mam tylko takie pytanie czy ktokolwiek jeszcze aktywnie cos buduje/koduje na killerku bo jak tak to moge pomyslec troche i opisac jak bym widzial ten pomysl i cos tu naskrobac ale jak nie to nie ma co sobie glowy zawracac.
 
 
     
The Risek
Adept


Dołączył: 29 Cze 2014
Posty: 10
Wysłany: 2014-07-06, 10:22   

A tu w ogóle coś jeszcze się robi? W sensie budowania/kodowania?
 
     
Vargor
Wyga


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 50
Wysłany: 2014-07-06, 13:51   

Pomysł fajny ale w pierwszej kolejności fajnie byłoby skończyć profesję szamana, zrobić w koncu do konca shapeshift dla druida, wprowadzić system nauczania skilli z poprzedniej ery (w miare uzywania umiejetnosci rosnie jej poziom), itd.
W chwili obecnej to tak szczerze przydałoby sie wprowadzić kilka zmian i zrobić PW.
WIele osob przestalo grać , bo sie wymaksowało , powydrapiali arty, potracili je i sie poobrażali na świat.
Wiele artów np jest w tej chwili mułowanych co mnie wkurza jako aktywnego gracza bo nie mogę sobie polatac z artami bo Ci co je maja zwyczajnie nie graja.
W ogole wkurza mnie tez tak szczerze dzielenie się na klany, bo przez to inni gracze nie maja szans na arty.
Ktoś się bawi w kolekcjonera i nie mozna wydropic nic ciekawego bo wszystko trzyma jeden klan...
 
     
allandor
Kombatant


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 138
Wysłany: 2014-07-06, 22:06   

Najgorsze nie jest to ze jeden klan ma arty bo zawsze mozesz ich zabic gorzej jak wlasnie nie graja i muluja, a o dziwo mi rary i arty zniknely jak nie gralem z miesiac i jak wlazlem to juz podrobione byly a teraz nic...
 
 
     
allandor
Kombatant


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 138
Wysłany: 2014-07-06, 22:06   

Ale tez widze nikt tu nic nie robi wiec nie ma sensu sie rozpisywac na te tematy.
 
 
     
Vargor
Wyga


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 50
Wysłany: 2014-07-07, 00:02   

A szkoda gadac. Jeszcze najzabawiniejsze jak ktos Ci powie ze jak chcesz arty to przeciez tyle nie wylosowanych. A jedyne chyba co zostaly to sie na smoku losuja...
 
     
Gorst 
KILLER MUD :: Lord



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 134
Wysłany: 2014-07-30, 14:29   

Mulowanie artow i nieuzywanie ich moze sie zle skonczyc.
_________________
Jabber: gorst.killer.mud@gmail.com
https://www.facebook.com/killer.mud

KILLER.MUD.PL:4000
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 11