Killer Mud Strona Główna Killer Mud
Oficjalne forum naszego Killer Mud'a

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Hisoria niejednej śmierci
Autor Wiadomość
Ereg
Wyga


Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 54
Wysłany: 2014-03-24, 22:08   Hisoria niejednej śmierci

Niewiele się na tym forum dzieje, a po wyłączeniu starego nie ma tu praktycznie żadnych informacji przydatnych dla mitycznego/legendarnego "Nowego Gracza"

Postanowiłem zamieścić ten temat i opisywać w nim swoje śmierci wraz z skróconym opisem geograficznym i faktologicznym, aby ewentualni nowi mieli przyjemniejsze początki.
Zapraszam do dzielenia się doświadczeniami.


1.

Kopalnie Naurogrimow znajdziesz wychodząc z Arras zachodnim szlakiem i kierując się na północ, przy przełęczy Falthar obierając kierunek zachodni. Szlak wiedzie trochę w górę trochę na zachód oraz północ. Po drodze znajdziesz agresywną harpię ale wojownik na około 15 poziomie wtajemniczenia powinien sobie z nią poradzić albo przynajmniej bezpiecznie uciec.

Droga do jest całkiem przyjemna, natomiast wracając mamy możliwość bliskiego spotkania z przepaścią. Nie zawsze gdy mamy do wyboru kierunek "dół" prowadzi tamtędy szlak, często za to jest możliwość straty życia i ekwipunku. Dlatego przy zwiedzaniu nowych szlaków przed zrobieniem kroku dobrze jest patrzyć w danym kierunku. Patrz dol.

2.
Gdy uciekamy z walki i mając kilka HP próbujemy doprowadzić się do porządku dobrze jest obejrzeć pożywienie, bo ewentualne zatrucie potrafi skutecznie zepsuć humor.

3.
Niedaleko Zajazdu "Kraken" (trakt Arras Carralack) przy wybrzeżu morskim podwodny syfon prowadzi do krainy zamieszkanej przez pewien wodny lud. Miejsce to bywa częstym celem wycieczek z uwagi na nauczyciela trzymanego pod kluczem. Myśl o samodzielnym zdobyciu klucza lepiej szybko odgonić. Trzeba pamiętać że pod wodą światła ani ognia nie ma i nie będzie, można się za to udusić, tym bardziej że w syfonach grasują rekiny, które dbają żebyśmy nie wypłynęli na powierzchnie zbyt szybko.

Walcząc pod wodą nie da się uciec, a do uratowania ekwipunku trzeba angażować czary zwykle nie swoje.

4.
Wychodząc zachodnią bramą z Carralack i kierując się na północ znajdziemy Bibliotekę miejsce dość ciekawe i pełne wiedzy (wiedza szczególnie ważna dla kleryka znajduje się pod strażą w katakumbach i bez większej grupy samemu lepiej jej nie odwiedzać).
Zwiedzając kolejne sale, dobre postaci mogą zostać poproszone o pomoc, wykonując zadanie trzeba mieć na uwadze że jeśli zginiemy w pokoju który przed chwilą od kluczyliśmy to klucz zostanie w ciele w zamkniętym pokoju a mnich nie daje duplikatów :)

5.
Wychodząc z Arras w kierunku Silei (wschodnia brama) skręcając na północ można się dostać do Czarnego zamku. Po drodze w spalonej wsi poszukiwacze przygód mogą znaleźć jamę pełną goblinów będących całkiem łatwym łupem dla początkujących. Z jaskiń goblinów podziemnym szybem możemy znaleźć się w Halach pełnych nieumarłych. To już poważniejszy kaliber ale klerykowi pod wpływem "sanctuary" nie wiele rzeczy potrafi zepsuć humor.
Jednak w Halach można wpaść w pułapkę która oznacza stratę dobytku, dlatego lepiej patrzyć gdzie się idzie.
 
     
Sarlion
Adept


Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 35
Wysłany: 2014-03-25, 10:39   

Zajebiste !!!!! Z przyjemnoscia przeczytałem. Naprawde bardzo przydatne informacje.
 
 
     
Ereg
Wyga


Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 54
Wysłany: 2014-03-25, 10:57   

To dopisuj swoje zgony :). Nowi nawet nie wiedzą jaki duży jest ten świat. Powyższy format, daje im trochę informacji czego gdzie szukać i jakich błędów nie popełniać.
 
     
Midian
Adept


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lis 2013
Posty: 25
Wysłany: 2014-03-25, 17:35   

ad. 1. Sposób na tą przepaść jest prosty ;p Nie schodź nad urwiskiem w dół ;) Kiedyś tam pogrzebałem 4 osobową ekipę. Tak samo, za Easterial, droga na demo, nie raz ktoś mnie i kilku kompanów wysterował na manowce ;p
 
     
Ereg
Wyga


Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 54
Wysłany: 2014-03-25, 21:06   

6
Nie graj z niemowlakiem na kolanach nawet jak mu się podoba, to w naj mniej odpowiednim momencie wpadnie w szał i zginiesz ty i członkowie grupy.

7
Grając klerykiem mamy do dyspozycji potężny czar "command" przy jego pomocy możemy odsyłać obstawę rozmaitych NPC jednak nie zawsze się uda i zostaniemy zaatakowani. Jeśli potem przy pomocy sanctuary wejdziemy do lokacji i z powodzeniem odeślemy niesfornego moba, lepiej go od razu dobić w przeciwnym razie jeśli walcząc z z mobem o którego nam chodziło będziemy musieli uciekać może się zdarzyć sytuacja w której po udanej ucieczce w ostatniej chwili natrafiamy na pałającego żądzą zemsty moba, który z uśmiechem na ustach odeśle nas do krainy wiecznych łowów.

8
Jeśli postacią czarującą chcemy wykończyć nieznanego moba metodą ataku i odskoku lepiej sprawdzić jak bije przy pomocy zwykłej komendy kill mob (zabij mob) połączonej za pomocą makra z komendą flee (uciekaj) (w gmudzie wpisujemy komenda2;komenda2;komenda3 enter, spowoduje to wykonanie kolejno 3 komend). Jeśli rozpoczniemy walkę rzucając fraga ucieczka opóźni się znacznie w stosunku do zwykłego ataku co może spowodować niechciany zgon.
 
     
Ereg
Wyga


Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 54
Wysłany: 2014-04-17, 18:16   

9
Idąc z Arras na zachód w kierunku Fortecy Krasnoludów po drodze mijamy wioskę krasnali, z atrakcji jakie zapewnia to miejsce najbardziej mogą skorzystać klerycy, którzy po pewnych negocjacjach z Przywódcą wioski mogę uzyskać modlitewnik z całkiem przydatnymi czarami. W wiosce jest karczma, kowal fontanna z wodą, łazi również sporo krasnali chętnych przekazać swoje doświadczenie.
Na północ od wioski niedaleko tartaku można spotkać Palatyna Ebnala, który wraz z dwoma Młodymi palatynami coś tam kombinuje.

Dzierżąc w ręku młot bojowy lepiej uważać podczas obczarowywania na wpisywane komendy, chcąc zatruć młot można posłać czar nie na młotek a na Młodego palatyna, a Ebnal nie lubi jak ktoś bije jego pomocników!

C Po Mlo
 
     
Ereg
Wyga


Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 54
Wysłany: 2014-06-13, 10:03   

10

Trole są niemożliwe do zabicia przy pomocy broni, jeśli się natkniemy na mniejszego i zobaczymy że wygrywamy to zamiast wpadać w szał lub używać wardance lepiej od razu uciekajmy.
 
     
Brzydal
Kombatant


Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 116
Wysłany: 2014-06-13, 11:12   

re up


hahahahahahahah
_________________
TAKI terefere MAMY KLIMAT
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 12