To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Killer Mud
Oficjalne forum naszego Killer Mud'a

Killer :: Pomysły i propozycje - [KLANY] Wojny klanowe o terytoria i insygnia

Gorst - 2013-11-07, 19:53
Temat postu: [KLANY] Wojny klanowe o terytoria i insygnia
Proponuję - wprowadzić możliwość prowadzenia aktywnych wojen o terytoria dla klanów (do przemyślenia sposób i korzyści za podbicie terytorium), oraz wojny o insygnia (w siedzibach klanowych domyślnie każdy klan miałby swoje insygnia, które klan przeciwników musiałby przejąć - ponownie korzyści i sposób do przemyślenia).

Do tego - nowy cennik klanowy, możliwość modyfikowania siedziby wg cennika - dodatkowe runy, strażnicy, wieże z łucznikami, magiczne alarmy informujące klanowiczów o ataku na siedzibę, trebusz (bo już kiedyś go zrobiłem) i inne - do przemyślenia.

Mile widziane opinie i dalsze pomysły.


Plusy:
1. Wzrost grywalności
2. Prawdziwa rywalizacja między klanami
3. Kolejny powód do zarywania nocek (np. nocny ataki na siedziby etc.)

Zapraszam do dyskusji.

Buntownk - 2013-11-08, 11:32

Pomysł fajny jak najbardziej ale trzeba sobie zadać pytanie czy ma to sens przy 3 klanach w tym 1 nie aktywnym ?. Jak w poprzednich erach na starym serwerze było po naście klanów ok ale tu?. Myślę, że szkoda zachodu z kodowaniem itp doputy dopuki nie będzie więcej klanów. Ja osobiście nie widzę konkurencji dla "STRAŻNIKÓW" chyba, że odpukać w puste nie malowane paru ludzi stworzy nowy klan to jakoś się to zbalansuje to to ma racje bytu ale na chwilę obecną nie widzę sensu zabawy choć podkreślam pomysł okej :]
Gauson - 2013-11-08, 11:54

Wychodząc z założenia, że nie ma sensu bo jest mało graczy na mudzie prawdopodobnie nigdy nie powstało by nic po za to co oferowały pierwsze krainy, wtedy też było mało graczy ;-)
allandor - 2014-07-05, 14:24

Tak sobie przegladam forum i trafilem na ten pomysl. Ja mam tylko takie pytanie czy ktokolwiek jeszcze aktywnie cos buduje/koduje na killerku bo jak tak to moge pomyslec troche i opisac jak bym widzial ten pomysl i cos tu naskrobac ale jak nie to nie ma co sobie glowy zawracac.
The Risek - 2014-07-06, 10:22

A tu w ogóle coś jeszcze się robi? W sensie budowania/kodowania?
Vargor - 2014-07-06, 13:51

Pomysł fajny ale w pierwszej kolejności fajnie byłoby skończyć profesję szamana, zrobić w koncu do konca shapeshift dla druida, wprowadzić system nauczania skilli z poprzedniej ery (w miare uzywania umiejetnosci rosnie jej poziom), itd.
W chwili obecnej to tak szczerze przydałoby sie wprowadzić kilka zmian i zrobić PW.
WIele osob przestalo grać , bo sie wymaksowało , powydrapiali arty, potracili je i sie poobrażali na świat.
Wiele artów np jest w tej chwili mułowanych co mnie wkurza jako aktywnego gracza bo nie mogę sobie polatac z artami bo Ci co je maja zwyczajnie nie graja.
W ogole wkurza mnie tez tak szczerze dzielenie się na klany, bo przez to inni gracze nie maja szans na arty.
Ktoś się bawi w kolekcjonera i nie mozna wydropic nic ciekawego bo wszystko trzyma jeden klan...

allandor - 2014-07-06, 22:06

Najgorsze nie jest to ze jeden klan ma arty bo zawsze mozesz ich zabic gorzej jak wlasnie nie graja i muluja, a o dziwo mi rary i arty zniknely jak nie gralem z miesiac i jak wlazlem to juz podrobione byly a teraz nic...
allandor - 2014-07-06, 22:06

Ale tez widze nikt tu nic nie robi wiec nie ma sensu sie rozpisywac na te tematy.
Vargor - 2014-07-07, 00:02

A szkoda gadac. Jeszcze najzabawiniejsze jak ktos Ci powie ze jak chcesz arty to przeciez tyle nie wylosowanych. A jedyne chyba co zostaly to sie na smoku losuja...
Gorst - 2014-07-30, 14:29

Mulowanie artow i nieuzywanie ich moze sie zle skonczyc.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group